شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماه پرشکوه من

شمال با عزیزم ها؟؟؟؟؟

1390/2/18 9:20
نویسنده : مونا
219 بازدید
اشتراک گذاری

خوش گذشت کوچولو قرار شد بریم شمال تا من هم حالم بهتر بشه خیلی بد بودم از دستت کلی ناراحت بودم هوایی عوض کردیم بردمت دریا کلی اونجا شن بازی کردیم من هم از موقعیت استفاده می کردم هی بهت می دادم بخوری وقتی آب بینیت می اومد می گفتی مامان مونا الان نینی ها می گن برو بچه دماغو برو بچه دماغو به هر حال خوش گذشت چون تنها ی تنها هم نبودیم که ماهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوده
25 اردیبهشت 90 8:59
خوش به حال اونایی که باهاتون بودن!
مامان به این مهربونی و خوش سفری، بچه به این خوش زبونی...چقدر خوش می گذره


واقعا فکر کنم دیگه توبه کردند
نرجس
25 اردیبهشت 90 11:51
سلام
وبلاگ قشنگی دارین.به من هم سر بزنین
اگه با تبادل لینک موافقین من رو با اسمه شازده کوچولوهای خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم


ممنون عزیزم هر اسمی که دلت می خواد
مامان مانلي
1 خرداد 90 10:25
نام وبلاگتان بسيار زيباست. از خواندتان لذت بردم.به من و دخترم مانلي در وبلاگ گنجشكك اشي مشي سر بزنيد . خوشحال مي شويم.

شادباش و بوسه


ممنون حتما
خاله آزاده
8 تیر 90 9:00
خوش به حال عزيزم ها...