شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ماه پرشکوه من

یک روز مونده تو بیایی

1390/11/23 12:26
نویسنده : مونا
352 بازدید
اشتراک گذاری

شان آی عزیزم یک رزو مونده تا تو بیایی پیشم الهی قربونت برم

ساعتها سخت می گذره  یک چنین روزی احساس می کردم که تکون نمی خوری زود رفتیم با بابا نوید و مامی دکتر که گفت اباید برم بیمارستان به انتخاب خودم که من بیمارستان مدائن انتخاب کردم که زوزو هم اومد و ماشینش در اختیار ما گذاشت............ و من بستری شدم خیلی خوشحال بودم که فردا می بینمت یعنی چه شکلی هستی موهات فر یا صاف چشمت چه شکلی و از همه مهمتر سالمییییییییییییییی البته با این همه سونوگرافی که کرده بودم می دونستم که خدا لطف کرده و سالمی ولی ناگهان فکر می کردم نکنه انگشتات کم باشه نکنه نشنوی نکنه نبینی....گریه

تا صبح نخوابیدم از ذوق دیدنت به هر حال گذشت همه چی گذشت فردا شد چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان چشم عسلي
24 بهمن 90 3:04
دختركم خانوم طلا تولدت مبارك
مامانی درسا
24 بهمن 90 7:22
شان آی جان تولدت مبارک گل دخترم امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم .
شهراد شیر کوچولو
24 بهمن 90 8:39
تبلدت مبالک(آشهیاد) دختر نانازی ماه کوچولو تولدت مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 90 9:46
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مامان رها
24 بهمن 90 10:43
سلام عزیز دل خاله سلام ناناز خاله می دونی اومدم یه چیزی رو یواشکی بهت بگم و بگم که به یادتم گوشت رو بیار جلو تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی حالا حالا لپتو بیار جلو یه ماچش کنم دوست داشتی به ما هم سر بزن منتظرتیم