شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماه پرشکوه من

تولد دو سالگی

1389/11/24 12:05
نویسنده : مونا
592 بازدید
اشتراک گذاری

فردا عزیز دلم تولد دو سالگیت هست، مبارک باشه. امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشی. عزیزم سه ماهه که مامان مونا داره فکر می کنه و تدارک تولدت را می بینه . مامی زحمت کشیده و برات یک  لباس کفش دوزکی دوخته و زو زو هم داره وسایل تزیین را آماده می کنه طفلکی ها خیلی خسته شدند تو هم خیلی شیطونی می کنی آخه امسال جشن تولدت را کفش دوزکی می خواهم بگیرم . برات یک کارت خوشگل سفارش دادم و آلبوم عکست را مثل پارسال که از بدو تولد تا یکسالگی بود و امسال از یک سالگی تا دو سالگی تهیه دیدم. امیدوارم خوب و آبرومندانه برگزار بشه. بدون که مامان مونا خیلی دوست داره و عاشقته و هر کاری از دستش بر بیاد برات می کنه امیدوارم تو هم وقتی بزرگ شدی دختری به اندازه مهربان و قاطع باشی

عزیز دلم ،ماه خوشگل من، دیروز هم مامانی و آتا و نسترن جون ناهار اومدند خونمون و برات جشن تولد کوچولو به قول خودت چوچولو گرفتم بازم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی نسی
23 بهمن 89 12:26
سلام با آرزوی شادی فرزند گلتان دعوتید به خوانش "چیزی بنام ادب.غریبه ای بنام فرهنگ" منتظرتان هستم.
شبنم
24 بهمن 89 10:51
تولدت مبارک خوشگله
سعیده
24 بهمن 89 11:49
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif تولدت مبارک ماه درخشان
zohreh
3 اسفند 89 18:31
man khele dostat daram deshab ta shob barae tavalodat kola dorost mekardam


mer30 az mohabatat zahmat kheyly keshidy