شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماه پرشکوه من

بدون عنوان

1389/11/24 12:01
نویسنده : مونا
161 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دلم دیروز خونه مامی بودیم و زهره جون و عمو صادق و بابا رضا  و بابا نوید و عمو کامی و خاله سوسن هم بودند خیلی بهت خوش گذشت مامی برات کیک تولد خریده بود تو مدام شمعها را فوت می کردی چقدر بزرگ شدی داشتی نانای میکردی و آهنگ تولد تولد به قول خودت تولی تولی تولیت مبارک را می خوندی لباست هم خیلی ناناز شده بود به تو هم خیلی خوش گذشت هر چند که موقع اومدن هم باز گریه می کردی نمی خواستی بیایی برای بابا نوید هم تولد گرفتیم تو شمعهای بابا نوید هم فوت می کردی و کادوهاش را  بهش نمی دادی می گفتی دانای (شان آی) بابا ن (بابا نوید) نه.  دایی علی هم برات لباس و کفش خوشگل فرستاده که دستش درد نکنه  خاله آزاده و خاله سوده هم برات یک پالتو خوشگل کادو گرفتند ازشون ممنونم .جای غزال هم خالی بود بهت زنگ زد تولدتو تبریک گفت . بازهم تولدت مبارک گل من تو امروز ساعت هشت و سی و پنج دقیقه تو بیمارستان مدائن به دنیا اومدی روز عجیبی بود براممممممممممممم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sheyda
24 بهمن 89 17:35
تولدت مبارکصد سال به این سالها....
مامان مريم
25 بهمن 89 13:37
سلام دوست عزيز.من مامان امير مهدي و امير حسينم.خوشحال شدم از اشنايي با شما.دو وب ديگه هم دارم. اشپزي براي کودکان و تربيتي ...اموزشي که تو قسمت پيوندها لينکشون کردم سر بزن . و نظرم بذار تا بدونم و بيام سر بزنم. هر شنبه...دوشنبه...جمعه مطلب جديد ميذاروم پس سر بزن.جون واقعا نميرسم خبر کنم.فدات.مريم