شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماه پرشکوه من

خاله آزاده و خاله سوده در نقش کودک

1390/8/10 12:13
نویسنده : مونا
475 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از مهد کودک که اومده بودیم شروع کردی به بازی مثل اینکه تو مربی مهد بودی و سوده و آزاده بچه های ٢ ساله مدامم دعواشون می کردی که اگر  تغذیشون نخورن مامانشون نمی یاد  بعدش رو به آدونی (یه میمون زشت) کردی و گفت خوب آزاده جون عزیز دلم مامانت اومد برو

بیچاره خاله آزادهniniweblog.com بعد روبه صندلی کردی و گفتی سوده بدو برو دستات و بشور بعد باخودت گفتی ، ای این که صندلیه

بعد رفتی سراغ اسباب بازیهات تا یه چیزی پیدا کنی بزاری جای سوده بیچاره  بعد یه اختاپوس (٨ پا)پیدا کردی گفتی بریم بریم زود باش دستات و بشورم 

(لبه شوفاژ شیر آب بود) بعد شروع کردی به دست شستن بعد گفتی من می خوام برم پیش بچم دیرم شده، ای، سوده چرا با همه دستات تغذیه خوردی

niniweblog.com

وای که قیافه من دیدنی بود واقعا ترکیدم از خنده

پسندها (1)

نظرات (2)

سوده
10 آبان 90 14:12
) شان آی عاشقتم... واسه بچه 2 تا باربی بخر احترام دوستات حفظ شه
آزاده
21 آبان 90 12:56
ميگم حالا نمي شد در مورد اين آدوني توضيح نمي دادي!! آقا ما شانس نداريم تا حالا ميخواست موهاش مثه من بشه حالا شديم آدونييي!!