شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماه پرشکوه من

تولد کفش دوزکی دو سالگیت

1390/1/22 12:24
نویسنده : مونا
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

شان آی عزیزم خیلی وقت که نتونستم برات بنویسم خیلی آخه شیطونی می کنی من اصلا حتی وقت حموم کردن هم ندارم با لاخره برات تولد دو سالگی با شکوهی  رو با کمک مامی و زهره جون  و سوسن جون گرفتم که اگز زحمات اونها نبود اصلا امکان نداشت بتونم برات تولد بگرم تو هم کلی شیرین زبونی می کردی همه از لباسی که مامی برات دو خته بود تعریف می کردند زهره جون هم که کلی خونه  مامی رو تزئین قرمز و مشکی کرده بود که محشر شده بود همه مهمونها اومده بودند تو کلی با بچه ها نانای می کردی سوسن جون هم زحمت غذا ها رو کشیده بود لابد الان می گی پس مامان مونا چیکار کرد

من هم که یک روز مرخصی گرفتم و تو وروجک خونه نگه داشتم چون یا جای تو بود یا جای وسایل تزیینی

موقع تولد اصلا  بغل من نمی اومدی من که خیلی ناراحت می شدم توی دلم نمی دونم چرا ؟

فردای روز تولدت هم اصلا دلت نمی خواست پیش من باشی و من کلی تلاش می کردم که تو را سرگرم کنم با اینکه خیلی خسته بودم و لی فایده ای نداشت که نداشت خدا بهم کمک کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)