شان آیشان آی، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ماه پرشکوه من

سرسره آبی

1390/1/28 9:19
نویسنده : مونا
222 بازدید
اشتراک گذاری
شان آی خوشگلم از بعد از عید تصمیم گرفتم هر روز ببرمت پارک تا بازی کنی چقدر اونجا رو دوست داری از اداره که می رسم خونه مامی با هم می ریم پارک تا ۶ بعدازظهر بعد برات یک بستنی می خرم و با هم میاییم خونه و تو کمی استراحت می کنی البته بماند که روزهای اول دل از پارک نمی کندی و گریه می کردی من هم خیلی خسته می شم و از خستگی پاهام ذوق ذوق می کنه ولی بهت گفتم اگر گریه کنی و نیایی دیگه نمی تونیم پارک بیاییم روز بعد بهت گفتم شان آی خانم از سرسره آبی و تاب خداحافظی کن گفتی مامان مونا سرسره آبی داره گریه می کنه میگه دانای(شان آی) نرو پیش من بمون خیلی ناقلایی حالا من باید چی بهت  می گفتم عروسک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آزاده
14 اردیبهشت 90 10:06
خوب بچه راست ميگه سرسره حساسه.!!.هر روز بايد شان اي و ببينه!!...